5.4.2.1 Overzicht van het verloop van de investeringskredieten
Categorie nummer | Omschrijving van de investeringsuitgaven | Besluit van pro-vinciale staten resp. begrotings-wijziging | Totaal krediet | Te besteden vanaf 2016 | Vermoedelijke uitgaven 2016 | Vermoedelijke uitgaven 2017 | Af te voeren krediet | Nog te besteden in volgende jaren |
1. IMMATERIELE VASTE ACTIVA | ||||||||
8411 | Bijdragen van derden | (10.550.000) | -6.609.000 | -160.000 | 0 | - | -6.449.000 | |
8600 | Bijdragen t.l.v. reserves/BDU | diverse | (6.508.000) | -3.712.000 | -3.135.000 | 0 | - | -577.000 |
4210 | Diverse wegenprojecten derden (niet te activeren) | 17.058.000 | 10.321.000 | 3.295.000 | 0 | - | 7.026.000 | |
subtotaal | - | - | - | - | - | - | ||
2. MATERIELE VASTE ACTIVA | ||||||||
a. Investeringen met een economisch nut: | ||||||||
Gronden en terreinen | ||||||||
4201 | Krediet Strategische grondaankopen | 23-05-2016;23 | 97.000.000 | 13.995.000 | 1.613.000 | 1.000.000 | - | 45.432.000 |
8201 | verkoop van gronden | -19.450.000 | -14.600.000 | - | - | |||
subtotaal | 97.000.000 | 13.995.000 | -17.837.000 | -13.600.000 | 45.432.000 | |||
Beheergrondbank Laag Holland | 14-2-2011;15 | 5.000.000 | 3.364.000 | 227.000 | - | - | 3.137.000 | |
5.000.000 | 3.364.000 | 227.000 | - | - | 3.137.000 | |||
b. Investeringen in openbare ruimte met een maatschappelijk nut: | ||||||||
Grond-/weg-/waterbouwkundige werken: | ||||||||
div. | Provinciale wegen en vaarwegen | diverse | 1.708.363.000 | 533.549.000 | 151.870.000 | 99.340.000 | - | 165.220.000 |
div. | bijdragen van derden | diverse | -1.066.172.000 | -229.344.000 | -62.340.000 | -49.885.000 | - | |
subtotaal | 642.191.000 | 304.205.000 | 89.530.000 | 49.455.000 | - | 165.220.000 | ||
4210 | Niet te activeren invest.projecten wegen/vaarw. | diverse | 8.172.000 | 5.797.000 | 5.050.000 | 162.000 | - | -50.000 |
8411 | Bijdragen van derden | -1.727.000 | -965.000 | -4.573.000 | -112.000 | - | 0 | |
8600 | Bijdragen t.l.v. reserves | -6.445.000 | -4.832.000 | -477.000 | 0 | - | 0 | |
Subtotaal | - | - | - | 50.000 | - | 50.000- | ||
4210 | Vervangingsinvesteringen wegen (2012) | 7-11-2011;79 | 37.340.000 | - | 2.752.000 | 2.000.000 | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen wegen (2013) | 19-11-2012;89 | 14.360.000 | - | 2.035.000 | 1.064.000 | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen wegen (2014) | 23-09-2013;53 | 9.900.000 | - | 5.569.000 | 884.000 | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen wegen (2015) | 26-08-2014;75 | 8.500.000 | - | -1.413.000 | 140.000 | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen wegen (2016) | 09-11-2015; 84 | 11.350.000 | - | 850.000 | 7.173.000 | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen wegen (2017) | ntb | 5.970.000 | 25.929.000 | - | 3.200.000 | - | 1.675.000 |
8411 | bijdragen van derden | 0 | ||||||
subtotaal | 87.420.000 | 25.929.000 | 9.793.000 | 14.461.000 | - | 1.675.000 | ||
4210 | Vervangingsinvesteringen vaarwegen (2012) | 7-11-2011;79 | 14.870.000 | - | - | - | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen vaarwegen (2013) | 19-11-2012;89 | 12.520.000 | - | - | - | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen vaarwegen (2014) | 23-09-2013;53 | 16.800.000 | - | - | - | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen vaarwegen (2015) | 26-08-2014;75 | 34.400.000 | - | - | - | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen vaarwegen (2016) | 09-11-2015; 84 | 28.650.000 | - | - | - | - | - |
4210 | Vervangingsinvesteringen vaarwegen (2017) | ntb | 16.830.000 | 63.282.000 | 9.671.000 | 28.225.000 | - | 25.386.000 |
8411 | Bijdragen van derden | - | - | - | - | - | - | |
subtotaal | 124.070.000 | 63.282.000 | 9.671.000 | 28.225.000 | - | 25.386.000 | ||
Investeringen in steunpunten B&U | 1e wijz.2015 | 5.540.000 | 5.434.000 | 1.161.000 | 2.575.000 | - | 1.698.000 | |
Ophoging krediet ivm 24-uurs brugbediening | 23-05-2016; 29 | 3.100.000 | 3.100.000 | - | - | - | 3.100.000 | |
subtotaal | 8.640.000 | 8.534.000 | 1.161.000 | 2.575.000 | - | 4.798.000 | ||
3. FINANCIELE VASTE ACTIVA | ||||||||
a. kapitaalverstrekkingen aan deelnemingen: | ||||||||
4770 | Life Science Fonds Amsterdam | 16-03-2009;14 | 2.000.000 | 418.000 | - | - | - | 418.000 |
4770 | Participatiefonds deelnemingen Duurz. Energie | 1e wijz.2010 | 85.000.000 | 82.550.000 | 12.000.000 | - | 70.550.000 | |
subtotaal | 87.000.000 | 82.968.000 | 12.000.000 | - | - | 70.968.000 | ||
Totaal | 1.051.321.000 | 502.277.000 | 104.545.000 | 81.166.000 | 0 | 316.566.000 |
5.4.2.2 Specificatie kredieten PMO wegen en vaarwegen
VERVANGINGSINVESTERINGEN WEGEN | |||||||||||||
Kredieten 2011 t/m 2013: | |||||||||||||
Totaal beschikbaar 2011 t/m 2013 | 65.300.000,00 | ||||||||||||
Totaal prognose 2011 t/m 2013 | 64.291.067,00 | ||||||||||||
Ruimte krediet 2011 t/m 2013 | 1.008.933,00 | ||||||||||||
Kredieten 2012: | |||||||||||||
omschrijving | krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |||
N502b-01 GO 9,20-11,24 incl. N503 | nvt* | 2.951.343 | gereed | ||||||||||
N232b-01 GO km 23,33 - 25,4, en km 29,4 - 33,15 | nvt* | 5.261.887 | 21.260 | gereed | |||||||||
N244b-01 GO km 12,3 - 20,3 | nvt* | 4.679.962 | gereed | ||||||||||
N248b-01 GO km 3,55-18,70 | nvt* | 5.746.752 | 253.248 | ||||||||||
N249a-01 GO km 0,00-12,6 | nvt* | 5.078.956 | gereed | ||||||||||
N517a-01 GO km 0,05-1,83 | nvt* | 703.818 | gereed | ||||||||||
N207a/b-02 vervangen duikers bijdrage PMI | nvt* | - | 2.465.000 | ||||||||||
N235a-01 GO km 0,03-8,1 incl busbaan | nvt* | 4.156.664 | 12.341 | ||||||||||
N240a-01 GO km 7,0-10,0 | nvt* | - | vervallen | ||||||||||
N241b-02 vervanging kunstwerk bijdrage aan PMI | nvt* | 200.000 | gereed | ||||||||||
N245b-01 GO km 29,3-35,9 | nvt* | 790.299 | gereed | ||||||||||
N417a-01 GO km 8,9-10,8 | nvt* | 449.115 | 750.885 | ||||||||||
N509a-01 GO km 2,0-7,3 | nvt* | 2.447.377 | gereed | ||||||||||
N235a-01 GO km 0,03-8,1 incl busbaan fase 2 | nvt* | - | - | 2.000.000 | 1.000.000 | ||||||||
Totaal kredieten 2012 | 37.340.000 | zie kredieten 2013** | 32.466.173 | 2.751.849 | 2.000.000 | 1.750.885 | - | - | - | ||||
Kredieten 2013: | |||||||||||||
omschrijving | krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |||
N520a-01 GO km 0,05-5,17 | nvt* | 1.877.948 | gereed | ||||||||||
N511a-01 GO km 0,05 - 2,50 | nvt* | 1.047.804 | gereed | ||||||||||
N201b-02 GO km 35,9-40,43 | nvt* | 13.390 | 875.332 | ||||||||||
N232c-01 overdracht aan Amstelveen | nvt* | 1.100.000 | gereed | ||||||||||
N236a-01 vervanging verhardingen | nvt* | 1.254.769 | 160.000 | 485.231 | 100.000 | ||||||||
N241a-01 bijdrage PMI | nvt* | 0 | vervallen | ||||||||||
N248a-01 bijdrage PMI | nvt* | 236.515 | 1.000.000 | 578.485 | |||||||||
N512a-01 | nvt* | 1.220.979 | gereed | ||||||||||
N521a-01 GO km 0,00-2,43 | nvt* | 1.261.182 | gereed | ||||||||||
Totaal kredieten 2013 | 14.360.000 | 8.012.587 | 2.035.332 | 1.063.716 | 100.000 | 0 | 0 | 0 | |||||
Kredieten 2014: | |||||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |||
N206a-01 GO km 36,09-37,00 | 850.000 | 775.720 | - | gereed | |||||||||
N239b-01 GO | 1.650.000 | 1.287.111 | 300.000 | ||||||||||
N244c-02 Bijdrage aan PMI | 6.000.000 | 1.196.250 | 4.803.750 | ||||||||||
N516a-02 vervangen KW 25b16 | 1.400.000 | - | 465.517 | 884.483 | |||||||||
Totaal kredieten 2014 | 9.900.000 | 3.259.081 | 5.569.267 | 884.483 | - | - | - | - | |||||
Kredieten 2015: | |||||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |||
N200a-02 vervangen verharding Zeeweg | 3.000.000 | 4.558.023 | -1.550.000 | ||||||||||
N203c-04 vervangen km 54,8-60,48 | 1.500.000 | 1.340.636 | 59.415 | ||||||||||
N302a-03 vervanging wegconstructie km 39,3 - 48,73 | 4.000.000 | 84.069 | 77.233 | 140.000 | 3.377.798 | - | - | - | |||||
Totaal kredieten 2015 | 8.500.000 | 5.982.728 | -1.413.352 | 140.000 | 3.377.798 | - | - | - | |||||
Kredieten 2016: | |||||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | ||||
N205b-03 | 670.000 | - | 60 | - | 669.940 | ophoging 170K PMO 2017-2024 | |||||||
N242Ld-01 | 350.000 | - | - | 50.000 | 300.000 | ||||||||
N243a-03 | 700.000 | - | - | - | 700.000 | krediet bijdrage aan N23 verlaagd met in tot 4,73 mln | |||||||
N302a-01 | 1.071.005 | - | - | - | 1.071.005 | krediet bijdrage aan N23 verlaagd met in tot 4,73 mln | |||||||
N506a-02 | 2.000.000 | - | - | - | 2.000.000 | krediet bijdrage aan N23 verlaagd met in tot 4,73 mln | |||||||
N507a-02 | 2.000.000 | - | - | - | 2.000.000 | krediet bijdrage aan N23 verlaagd met in tot 4,73 mln | |||||||
N236a-02 | 2.500.000 | 7.981 | 800.000 | 432.019 | 2e fase project nog niet duidelijk | ||||||||
Totaal kredieten 2016 | 9.291.005 | - | 8.041 | 850.000 | 7.172.964 | - | - | - | - | ||||
Kredieten 2017: | |||||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | ||||
N240b-01 | 5.200.000 | 2.600.000 | 2.600.000 | ||||||||||
N520b-02 | 600.000 | 600.000 | |||||||||||
Totaal kredieten 2016 | 5.800.000 | - | - | 3.200.000 | 2.600.000 | - | - | - | |||||
9.793.096 | 14.461.163 | 7.828.683 | - | - | - | ||||||||
* In de jaren tot 2014 werd een totaalkrediet aangevraagd dat verder niet werd opgedeeld naar onderliggende projecten. | |||||||||||||
Vanaf 2014 worden kredieten per project aangevraagd waardoor tevens de besteding per project inzichtelijk wordt. |
VERVANGINGSINVESTERINGEN VAARWEGEN | ||||||||||
Kredieten 2011 t/m 2013 oevers | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | ||
Totaal beschikbaar 2011 t/m 2013 | € 25.390.000 | |||||||||
Totaal prognose 2011 t/m 2013 | € 25.402.554 | 25.246.444 | 156.110 | - | - | - | - | - | ||
Ruimte krediet 2011 t/m 2013 oevers | -12.554 | 25.246.444 | 156.110 | - | - | - | - | - | ||
Kredieten 2015: oevers | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden |
K20N-c-01 NHK vervanging oevers Noord km 65,45-68,0 | € 5.800.000 | € 109.609 | € 4.980.000 | |||||||
K4/5/6-c vervanging vwv 19 | € 4.500.000 | samengevoegd met vwv 15 | ||||||||
K2/K3 vervangingen vwv 15 | € 19.700.000 | € 271.133 | € 617.713 | € 9.209.673 | € 13.749.135 | € 16.139 | ||||
K17a-02 spoedherstel oever amstel PZH | 0 | € 12.903 | € -12.903 | |||||||
Totaal kredieten 2015 oevers | 30.000.000 | 393.645 | 5.584.810 | 9.209.673 | 13.749.135 | 16.139 | - | - | ||
Kredieten 2016: oevers | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden |
K4/5/6c vaarwegvak 20 | € 14.250.000 | 0 | € 0 | € 250.000 | € 7.000.000 | € 7.000.000 | ||||
Totaal kredieten 2016 oevers | 14.250.000 | - | 250.000 | 7.000.000 | 7.000.000 | - | - | - | ||
kredieten 2017 | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |
K4/5/6a vaarwegvak 18 | € 7.300.000 | € 0 | € 300.000 | € 3.500.000 | € 3.500.000 | |||||
K7/8 vaarwegvak 21 | € 5.730.000 | € 0 | € 230.000 | € 2.750.000 | € 2.750.000 | |||||
Totaal kredieten 2017 | 13.030.000 | - | 530.000 | 6.250.000 | 6.250.000 | - | - | |||
Totaal kredieten oevers | 25.640.089 | 5.990.920 | 16.739.673 | 26.999.135 | 6.266.139 | - | - | |||
Kredieten 2014: kunstwerken | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden |
N203 Brug Krommenie A-01 vervangen 19D03 | € 5.600.000 | € 5.769.690 | € 1.404.387 | € 1.961.571 | € 2.064.352 | - | - | de bruggen A en B worden samen gerealiseerd | ||
N203 Brug Krommenie B-01 vervangen 19D04 | € 5.600.000 | |||||||||
K20/10/09 Leeghwaterbrug A-02 vervanging | € 5.600.000 | € 165.226 | € 825.201 | € 2.276.300 | € 1.683.900 | € 8.300 | ||||
Totaal kredieten 2014 | 16.800.000 | 5.934.916 | 2.229.588 | 4.237.871 | 3.748.252 | 8.300 | - | - | ||
Kredieten 2015: kunstwerken | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | prognose 2015 | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden |
K19w Cruquiusbrug A verv best. En aanbru | € 4.400.000 | € 453.745 | € 166.670 | € 2.222.437 | € 1.560.889 | |||||
Totaal kredieten 2015 | 4.400.000 | 809.048 | 166.670 | 2.222.437 | 1.560.889 | - | - | - | ||
Kredieten 2016: kunstwerken | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |
K09 Beatrixbrug 19D19 | € 9.300.000 | 0 | € 14.169 | € 583.926 | € 2.024.937 | € 4.555.896 | € 2.121.072 | € 700 K extra aangevraagd bij PMO 2017-2024 | ||
K17 Brug Ouderkerk | € 6.500.000 | 0 | € 0 | € 200.000 | € 300.000 | € 6.000.000 | ||||
Totaal kredieten 2016 | 15.800.000 | - | 14.169 | 783.926 | 2.324.937 | 10.555.896 | 2.121.072 | - | - | |
kredieten 2017: kunstwerken | ||||||||||
omschrijving | Krediet PMO | besteed tot 1 jan. 2016 | Prognose 2016 | Prognose 2017 | Prognose 2018 | Prognose 2019 | Prognose 2020 | Prognose 2021 ev | Bijzonderheden | |
K20m Kogerpolderbrug-03 | € 3.100.000 | € 500.000 | € 2.700.000 | € -100.000 | ||||||
Totaal kredieten 2017 | 3.100.000 | 500.000 | 2.700.000 | -100.000 | - | - | - | |||
Totaal kredieten kunstwerken | 6.758.133 | 3.680.184 | 11.485.245 | 15.765.037 | 2.129.372 | - | - | |||
Totaal kredieten Vaarwegen | 9.671.104 | 28.224.918 | 42.764.172 | 8.395.511 | - |
5.4.2.3 Specificatie van het verloop van investeringskredieten betreffende land- en vaarwegen in 2015
Kasritme PMI 2016-2020 | Bedragen x € 1 mln | ||||||||||||
projectnr. | Projecten in de STUDIEFASE | t/m 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | totaal | krediet | |
Bereikbaarheid | |||||||||||||
nog niet benoemde projecten | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||
alg-36 | Bereikbaarheid Haarlemmermeer-Bollenstreek | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5,00 | 20,00 | 20,00 | 15,00 | 60,00 | ||
alg-41 | Bereikbaarheid van Den Helder | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5,00 | 7,50 | 10,00 | 22,50 | ||
HOV-01 | Hoogwaardig OV Amstelveen-Uithoorn | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,625 | |
HOV-12 | Hoogwaardig OV Haarlemmermeer-Bollenstreek | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
K20-06 | Oversteekbaarheid Noordhollandsch Kanaal | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5,00 | 2,50 | 0,00 | 7,50 | ||
N197- | Busbaan Velsertraverse-Beverwijk | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N201-30 | Ontsluiting A9/A2 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N203-01 | Verbinding A8/A9 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N203-15 | Aansluiting N203 op de A9 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N231-15 | Legmeerdijk Zuid | 0,00 | 0,00 | 0,00 | -0,04 | 0,80 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,76 | ||
N232-06 | Verkeersafwikkeling kruispunt N232-Hoofdweg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 1,50 | 0,00 | 0,00 | 2,50 | ||
N239-03 | Ontsluiting Agriport A7 en rec. kruispunten N239-A7 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,50 | 0,00 | 0,00 | 1,50 | ||
N242-22 | GGA Alkmaar: N242, gedeelte Zuidtangent-Verlaat | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N247-16 | Bereikbaarheid Waterland: maatregelen N247 | 0,31 | 0,47 | 0,35 | 0,00 | 5,00 | 10,00 | 4,30 | 0,00 | 0,00 | 20,43 | 2,125 | |
N247-18 | Reconstructie Bernhardbrug Monnickendam | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N247-19 | Knooppunt A10-N247-S116 (KANS) | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N250-01 | Doorstroming in Den Helder | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N508-05 | Reconstructie kruispunt N508-Herenweg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N508-06 | GGA Alkmaar: reconstructie N508 incl. aansluiting N242 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | -1,00 | 0,50 | 0,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N515-02 | Reconstructie kruispunt N515-Zuiderweg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,30 | 0,40 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,70 | ||
netto investeringen bereikbaarheid | 0,31 | 0,47 | 0,35 | 0,26 | 5,20 | 16,50 | 37,80 | 30,00 | 25,00 | 115,88 | |||
Verkeersveiligheid | |||||||||||||
N201-32 | Onderzoek kruispunt N201/N231 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N205-09 | Traject N205b, gelijkvloerse kruispunten | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N240-05 | Doortrekken N240 naar kruispunt N239-N240 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | -0,50 | -1,70 | 5,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 3,30 | ||
N242-10 | Verbeteren langzaam-verkeerroute N242 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N247-12 | Aanleg fietspad oostzijde N247, ged. Hoogedijk-Wagenweg | 0,00 | 0,00 | 1,25 | 1,25 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 2,50 | ||||
N501-03 | Reconstructie kruispunt N501-Keesomlaan/Westerweg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,50 | ||
N525- | Kruispunt N525-Westerheide/Oude Postweg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 7,00 | |
netto investeringen verkeersveiligheid | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | -0,45 | 6,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 6,30 | |||
Trajectbenadering | |||||||||||||
Trajectbenaderingen | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 10,00 | 10,00 | 10,00 | 30,00 | |||
HOV-11 | Trajectbenadering HOV Toolenburg-Nieuw Vennep | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N196-02 | Trajectbenadering N196a, ged. A4-Fokkerweg | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N201- | Trajectbenadering N201c | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | ||
N202-05 | Trajectbenadering N202a | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 3,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 3,00 | ||
N231-16 | Trajectbenadering N231b, ged. N201-N232 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,60 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,60 | ||
N240-14 | Trajectbenadering N240b, ged. A7-Medemblik | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | ||
N243-06 | Trajectbenadering N243a (GGA Alkmaar) | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 6,200 | |
N243-06 | Trajectbenadering N243a (GGA Alkmaar) | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
N244-07 | Deel B: Trajectbenadering N244a: Kogerpolderbrug | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 5,80 | 7,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 13,55 | ||
N246-08 | Trajectbenadering N246a, ged. Beverwijk-A8 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | ||
N247-14 | Trajectbenadering N247a, ged. A10-N244 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,50 | 0,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 2,00 | ||
N505-01 | Trajectbenadering N505a | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 6,00 | 6,00 | ||
N506-02 | Trajectbenadering N506a | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,20 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,20 | ||
N509-05 | Trajectbenadering N509a | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1,00 | ||
N513-05 | Trajectbenadering N513a, ged. rotonde Bakkum-kust | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||
netto investeringen trajectbenadering | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 7,40 | 15,45 | 1,50 | 10,00 | 10,00 | 16,00 | 60,35 | |||
Leefbaarheid | |||||||||||||
0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | ||||
netto investeringen leefbaarheid | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||
Totale netto investeringen studiefase | 0,31 | 0,47 | 0,35 | 7,66 | 20,20 | 24,75 | 47,80 | 40,00 | 41,00 | 182,53 |
Bedragen x € 1 mln | |||||||||||||||||||
projectnr. | Projecten in de PLANFASE | t/m 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | totaal | krediet | ||||||||||
Bereikbaarheid | |||||||||||||||||||
N242-19 | Herinrichting N242, ged. N504-Leijerdijk / | 0,0 | 0,5 | 2,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 2,6 | |||||||||||
N517-01 | Verlengen busbaan en aanleg linksafstrook | 0,3 | 0,1 | 0,5 | 0,7 | 0,1 | 0,0 | 1,8 | |||||||||||
N522-05 | Vervanging/opwaardering brug Ouderkerk | 0,1 | 0,9 | 5,6 | 12,4 | 4,6 | 0,3 | 23,9 | 3,8 | ||||||||||
netto investeringen bereikbaarheid | 0,5 | 1,5 | 8,2 | 13,1 | 4,7 | 0,3 | 28,3 | ||||||||||||
Verkeersveiligheid | |||||||||||||||||||
N510-05 | Verbreden fietspaden N510, ged. Alkmaar-Bergen | 0,0 | 0,1 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,5 | |||||||||||
netto investeringen verkeersveiligheid | 0,0 | 0,1 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,5 | ||||||||||||
Trajectbenadering | |||||||||||||||||||
N239-08 | Trajectbenadering N232a, ged. Haarlem-N205 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 2,8 | 0,0 | 2,8 | |||||||||||
N241-13 | Trajectbenadering Franse Kampweg (N236) en N524 | 0,0 | 0,0 | 0,5 | 0,5 | 1,0 | 9,0 | 11,0 | |||||||||||
N241-13 | Trajectbenadering N239a, ged. N242-A7 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||||
N244-07 | Trajectbenadering N240a, ged. De Haukes-A7 | 0,2 | 0,6 | 1,9 | 4,2 | 1,8 | 0,0 | 8,6 | |||||||||||
N247-17 | Trajectbenadering N241b, ged. N242-A7 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,6 | 0,0 | 0,6 | |||||||||||
N504-09 | Trajectbenadering N241b, ged. N242-A7 | 0,0 | 0,2 | 0,9 | 1,9 | 0,0 | 0,0 | 2,9 | |||||||||||
N518-03 | Deel A: Trajectbenadering N244a: N244, ged. N242-N246 | 0,0 | 0,1 | 0,2 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,7 | 2,0 | ||||||||||
netto investeringen trajectbenadering | 0,2 | 0,8 | 3,5 | 7,0 | 6,2 | 9,0 | 26,6 | ||||||||||||
Leefbaarheid | |||||||||||||||||||
0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||||||
netto investeringen leefbaarheid | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||
Totale netto investeringen t.l.v. kapitaallasten | 2,3 | 12,1 | 20,1 | 10,9 | 9,3 | 55,3 | |||||||||||||
projectnr. | wbs-code | Projecten in de REALISATIEFASE | t/m 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | totaal | krediet | |||||||||
Bereikbaarheid | |||||||||||||||||||
alg-25 | 05.0208 | Netwerkmanagement Noord-Holland | 10,2 | 3,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 13,1 | 21,0 | |||||||||
alg-29a | 20.0198 | Nieuwbouw Wilhelminasluis | 5,0 | 0,0 | 0,0 | 3,8 | 0,0 | 0,0 | 8,8 | 37,9 | |||||||||
alg-29b | 20.0201 | Vervangen Zaanbrug | 2,6 | 1,1 | 4,0 | 0,3 | 3,0 | 0,0 | 10,9 | 19,3 | |||||||||
alg-40 | Uitvoering beleidskader verkeersmanagement Noord-Holland | 0,0 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,0 | 0,0 | 2,1 | 2,1 | ||||||||||
HOV-07 | Hoogwaardig OV Aalsmeer-knooppunt Schiphol Zuid | 0,0 | -1,0 | -11,0 | 0,0 | 8,2 | 4,1 | 0,3 | 29,1 | ||||||||||
K20-05 | 20.0265 | Verbeteren kwetsbaarheid vlotbruggen Noordhollands Kanaal | 0,0 | 0,3 | 1,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,5 | 1,5 | |||||||||
N208-05 | 20.0253 | Aanleg fietsverbinding langs de N208 | 0,2 | 0,1 | 1,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,4 | 1,8 | |||||||||
N235-03 | 20.0257 | Bereikbaarheid Waterland: maatregelen N235 | 0,9 | 2,3 | 9,9 | -5,5 | 0,0 | 0,0 | 7,5 | 27,9 | |||||||||
N244-01 | 20.0194 | Verdubbeling N244, gedeelte A7-N247 | 11,6 | 2,2 | 5,2 | 1,7 | -1,1 | 1,1 | 20,7 | 42,5 | |||||||||
N509-02 | 20.0076 | Reconstructie brug Oosthuizen | 1,0 | 0,6 | 1,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,1 | 3,2 | |||||||||
alg-13 | 98.1500-1002 | GGA Alkmaar: Nieuwe aansluiting op de A9 | 0,7 | 4,0 | 4,0 | 9,0 | 15,0 | 1,5 | 34,2 | 36,6 | |||||||||
alg-38 | 24.0005 | Reconstructie N9 - Westelijke Randweg Alkmaar | 1,1 | 2,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,6 | 10,0 | |||||||||
N023-01 | 20.0223 | Westfrisiaweg | 185,9 | 85,0 | 85,0 | 65,3 | 0,0 | 0,0 | 421,2 | 421,2 | |||||||||
N023-02 | Westfrisiaweg: Fietstunnel onder de N507 bij Wogmeer | 0,0 | 0,0 | 2,8 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 2,8 | 2,8 | ||||||||||
N023-04 | Westfrisiaweg: Fietstunnel onder de N302 bij 't Zevenhuis | 0,0 | 1,8 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,8 | 1,8 | ||||||||||
N197-02 | 24.0004 | Reconstructie Velsertraverse | 2,9 | 2,5 | 0,2 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 5,6 | 6,1 | |||||||||
N201-01 | 20.0001 | Masterplan N201 (nazorg) | 648,6 | 4,2 | 3,1 | 0,7 | 25,4 | 0,0 | 681,9 | 656,3 | |||||||||
N232-08 | Reconstructie N232 i.v.m. omlegging A9 | 0,0 | 1,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,0 | ja | ||||||||||
N242-21 | 12.2242-1004 (24.0009) | Reconstructie oostelijke afrit N242 met de N243-N244 | 0,0 | 0,1 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,5 | 0,5 | |||||||||
N527-05 | 24.0003 | Verlengen opstelstrook N527-bushalte Tergooi | 0,1 | 0,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,4 | 0,3 | |||||||||
netto investeringen bereikbaarheid | 870,7 | 110,6 | 108,0 | 75,9 | 50,5 | 6,6 | 1.222,4 | ||||||||||||
Verkeersveiligheid | |||||||||||||||||||
HOV-09 | 20.0227 | Verkeersveiligheid Abdijtunnel | 3,5 | 3,7 | -3,9 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,3 | 8,4 | |||||||||
N023-03 | Westfrisiaweg: Bermverharding deel N506 en N302 | 0,0 | 0,0 | 0,6 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,6 | 0,6 | ||||||||||
N205-08 | 12.2232-1002 | Bermverharding N205, ged. N232-Vijfhuizerweg | 0,0 | 0,1 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,5 | 0,5 | |||||||||
N236-06 | 20.0050 | Reconstructie N236, deel 1 | 4,0 | 0,4 | 1,5 | 0,3 | 0,0 | 0,0 | 6,2 | 6,6 | |||||||||
N236-09 | 20.0236 | Reconstructie N236, deel 2 | 0,2 | 0,1 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,7 | 0,7 | |||||||||
N236-07 | 20.0232 | Reconstructie N236, deel 4 | 1,8 | 2,7 | 3,9 | 1,9 | 5,2 | 0,0 | 15,4 | 15,4 | |||||||||
N236-11 | Reconstructie N236, deel 6 | 0,0 | 0,0 | 1,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,5 | 1,5 | ||||||||||
N241-01 | 20.0200 | Herinrichting N241, gedeelte N242-N248 | 3,6 | 8,5 | 11,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 23,4 | 48,0 | |||||||||
N241-06 | 20.0164 | Herinrichting kruispunt N241-Langereis | 3,5 | 0,9 | 3,3 | 1,4 | 0,0 | 0,0 | 9,2 | 9,2 | |||||||||
N248-03 | 20.0031 | Reconstructie N248 en parallelweg, ged. N245-N249 | 3,2 | 3,2 | 0,9 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 7,3 | 8,2 | |||||||||
N417-02 | 20.0184 | Herinrichting N417 | 1,1 | 0,2 | 0,2 | 2,3 | 0,0 | 0,0 | 3,7 | 3,7 | |||||||||
netto investeringen verkeersveiligheid | 20,7 | 19,7 | 20,1 | 5,9 | 5,2 | 0,0 | 71,6 | ||||||||||||
Trajectbenadering | |||||||||||||||||||
N201-29 | 12.9010-2001 (20.0239) | Trajectbenadering N201a, Cruquiusbrug A | 0,0 | 0,3 | -0,4 | 1,1 | 0,0 | 0,0 | 1,0 | 4,2 | |||||||||
N201-29 | 20.0240 | Trajectbenadering N201a, ged. Heemstede-Fokkerweg | 1,2 | 4,3 | -1,7 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,7 | 8,3 | |||||||||
N232-11 | 12.2232-1002 | Trajectbenadering N232a, ged. Haarlem-N205 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 0,1 | |||||||||
N236-08 | 20.0260 | Trajectbenadering Franse Kampweg (N236) en N524 | 0,0 | 0,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,3 | 0,3 | |||||||||
N240-13 | 20.0262 | Trajectbenadering N240a, ged. De Haukes-A7 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 0,1 | |||||||||
N245-13 | 12.2508-1001 (20.0259) | Trajectbenadering N245a: deeltraject N245, ged. N508-N504 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 0,1 | |||||||||
N502-03 | Trajectbenadering N502c, Callantsoog-Callantsogervaart | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||||||||||
N510-04 | 12.2510-1001 (20.0261) | Trajectbenadering N510a, ged. Alkmaar-Bergen | 0,0 | 0,1 | 0,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,4 | 0,4 | |||||||||
N516-03 | 20.0245 | Trajectbenadering N516a | 1,0 | 0,4 | 1,2 | 0,7 | 0,0 | 0,0 | 3,3 | 3,7 | |||||||||
N526-01 | 24.0007 (20.0255) | Trajectbenadering N526a | 0,0 | 0,1 | 0,1 | 0,2 | 0,0 | 0,0 | 0,4 | 0,5 | |||||||||
netto investeringen trajectbenadering | 2,1 | 5,5 | -0,4 | 2,0 | 0,0 | 0,0 | 9,3 | ||||||||||||
Leefbaarheid | |||||||||||||||||||
netto investeringen leefbaarheid | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||
Nazorg Bereikbaarheid | |||||||||||||||||||
K20-01 | 20.0064 | Fietsbrug t.p.v. Geestmerambacht | 8,4 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 8,5 | 9,6 | |||||||||
N197-03 | 20.0228 | Fietstunnel Westelijke Randweg Beverwijk | 1,8 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,8 | 2,2 | |||||||||
N203-14 | 20.0249 | deelproject: Oostelijke aansluiting A9-N203 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 0,1 | |||||||||
N207-03 | 20.0172 | Verdubbeling N207, ged. A4-N205 | 28,4 | -1,0 | 1,6 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 29,0 | 43,4 | |||||||||
N235-01 | 20.0214 | Bereikbaarheid Waterland: KT-maatregelen N235 | 0,9 | 0,1 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,1 | 5,6 | |||||||||
N242-03 | 20.0006 | Reconstructie N242, ged.Smuigelweg-Niedorper Verlaat | 22,9 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 22,9 | 23,0 | |||||||||
N242-09 | 20.0187 | Reconstructie N242, gedeelte N508-Westtangent | 10,4 | 0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 10,8 | 14,0 | |||||||||
N242-11 | 20.0207 | Broekhornpolder | 8,7 | -2,6 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 6,1 | 12,0 | |||||||||
N242-12 | 20.0213 | Reconstructie N242, gedeelte Zuidtangent-N504 | 1,8 | -0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,7 | 2,0 | |||||||||
N247-15 | 20.0242 | Bereikbaarheid Waterland: KT-maatregelen N247 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 0,3 | |||||||||
N248-01 | 20.0030 | Vervangen Stolperophaalbrug | 13,5 | 1,3 | 0,6 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 15,4 | 16,1 | |||||||||
N248-11 | 20.0224 | Verhogen doorgang spoorviaduct N248 | 1,6 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,6 | 1,7 | |||||||||
N515-01 | 20.0103 | Vervanging Julianabrug | 22,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 22,4 | 23,0 | |||||||||
N525-03 | 20.0167 | Reconstructie N525-op/afritten A1 en Vredelaan | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 5,1 | |||||||||
N527-04 | 20.0222 | Aanleg rechtsafstrook kruispunt N527-Rijksstraatweg | 0,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,5 | 0,5 | |||||||||
netto investeringen nazorg bereikbaarheid | 121,4 | -1,8 | 2,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 122,0 | ||||||||||||
Nazorg Verkeersveiligheid | |||||||||||||||||||
N203-07 | 20.0212 | Reconstructie N203, ged. op/afrit N246-Lindenlaan | 1,2 | 1,8 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 6,8 | |||||||||
N236-10 | 20.0234 | Reconstructie N236, deel 3 | 2,7 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 2,7 | 3,0 | |||||||||
N239-06 | 20.0216 | Herinrichting N239, ged. Coppershorn-N240 | 3,2 | -0,2 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,0 | 3,3 | |||||||||
N240-04 | 20.0152 | Herinrichting N240, ged. N248-Kon. Emmaweg | 6,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 6,3 | 10,0 | |||||||||
N245-10 | 20.0199 | Reconstructie kruispunt N245-Nauertogt | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 4,3 | |||||||||
N246-05 | 20.0171 | Aanleg fietstunnel Kerkstraat | 8,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 8,5 | 8,9 | |||||||||
N527-03 | 20.0238 | Fietsoversteek N527 bij de Trappenberg | -1,4 | -0,4 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | -1,8 | 0,1 | |||||||||
netto investeringen nazorg verkeersveiligheid | 20,5 | 1,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 21,8 | ||||||||||||
Nazorg Trajectbenadering | |||||||||||||||||||
N200-04 | 20.0250 | Trajectbenadering N200a | 0,0 | 1,6 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,6 | 1,9 | |||||||||
N203-14 | 20.0248 | Trajectbenadering N203c, ged. A9-N513 | 1,6 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,7 | 1,8 | |||||||||
N240-12 | 20.0216 | Trajectbenadering N240c, ged. N239-N302 | 2,2 | 0,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 2,5 | 2,6 | |||||||||
netto investeringen nazorg trajectbenadering | 3,8 | 1,9 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 5,7 | ||||||||||||
Nazorg Leefbaarheid | |||||||||||||||||||
alg-37 | 20.0235 | Toepassing SolaRoad op provinciaal fietspad | 1,3 | 0,2 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 1,5 | 1,5 | |||||||||
N236-03 | 20.0122 | Reconstructie N236, deel 5: faunapassage | 3,2 | 0,2 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 3,4 | 16,6 | |||||||||
N417-01 | 20.0150 | Aanleg ecoduct N417 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,1 | 4,5 | |||||||||
netto investeringen nazorg leefbaarheid | 4,5 | 0,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 4,9 | ||||||||||||
Openbaar Vervoer | |||||||||||||||||||
alg-30 | 20.0193 | Plaatsing DRIS-zuilen MRA-net(nazorg) | 2,5 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 2,5 | 5,8 | |||||||||
HOV-03 | Hoogwaardig OV in 't Gooi (Huizen-Hilversum) | 8,1 | 3,0 | 12,0 | 38,0 | 45,0 | 14,8 | 120,8 | 111,0 | ||||||||||
HOV-04 | 06.2012-5100 | Hoogwaardig OV Haarlem-Velsen | 20,5 | 8,9 | 8,2 | 8,4 | 1,1 | 0,0 | 47,0 | 50,0 | |||||||||
HOV-05 | 20.0225 | Hoogwaardig OV Fokkerweg-Schiphol Rijk | 4,8 | 4,0 | 15,0 | 2,7 | 0,0 | 0,0 | 26,5 | 26,8 | |||||||||
N232-10 | 24.0001 | Realisatie R-nethalte ter hoogte van Badhoevedorp (nazorg) | 0,8 | 0,1 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,9 | ja | |||||||||
netto investeringen openbaar vervoer | 36,6 | 16,0 | 35,2 | 49,0 | 46,1 | 14,8 | 197,7 | ||||||||||||
Totale netto investeringen t.l.v. kapitaallasten | 1.080,3 | 153,8 | 165,3 | 132,8 | 101,8 | 21,4 | 1.655,3 |